Vážení návštěvníci městského rezervačního systému,

 

vítáme Vás na portálu CBsystem.cz, jehož prostřednictvím si můžete on-line rezervovat a objednat vstupenky na akce pořádané v Českých Budějovicích a širším okolí.

V této sekci „Jak nakupovat“ naleznete všechny potřebné informace o tom, jakým způsobem je možné vstupenky prostřednictvím portálu CBsystem on-line rezervovat, objednat, nebo rovnou nakoupit.

 

OBSAH:

VYHLEDÁVÁNÍ AKCÍ

REZERVACE, OBJEDNÁVKY A NÁKUP VSTUPENEK

  • Možnosti (typy) rezervace vstupenek
  • Informace k jednotlivým způsobům úhrady rezervovaných vstupenek
  • Podrobný postup nákupu eVstupenky

REGISTRACE

  • Postup při registraci
  • Zapomenuté heslo

POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK

  • Výběr míst
  • Kontrolní údaje
  • Rezervace / Úhrada vstupenek

MŮJ ÚČET

  • Vytištění eVstupenky

PRODEJNÍ MÍSTA

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

VYHLEDÁVÁNÍ AKCÍ

Na úvodní stránce portálu se vždy zobrazuje aktuální nabídka, která Vás upozorňuje na zajímavé akce.  K rychlému vyhledávání v portálu slouží pole Vyhledání umístěné v levé horní části. Akce také můžete vyhledávat podle kategorií přes ikony DIVADLO, HUDBA, KINO, FESTIVAL, DĚTSKÉ, SPORT, OSTATNÍ. Nově si také můžete vyhledat akce přes ikonu POŘADATELÉ, kde jsou akce řazeny dle konkrétního pořadatele. Ke snazší orientaci dle termínů slouží přehledný kalendář.

 

REZERVACE, OBJEDNÁVKY A NÁKUP VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů rezervací, který Městský rezervační systém CBsystem.cz nabízí pro internetové uživatele a zároveň zde naleznete možnost objednávky a nákupu vstupenek.

 

UPOZORNĚNÍ:

Pořadatel akce nemusí podporovat všechny níže uvedené typy rezervací. Každý typ rezervace má pořadatelem individuálně nastaven limit, do kdy je možné vstupenky tímto způsobem prostřednictvím portálu CBsystem.cz rezervovat.

Pokud je u dané akce překročen limit všech typů rezervací, zobrazí se v sále akce informace o tom, že vstupenky již není možné rezervovat. V tomto případě již nebudete moci vložit místa, o které byste měli zájem, do virtuálního košíku.

Po dokončení rezervace vstupenek se na obrazovce vždy zobrazí číslo a jméno rezervace, dále pak platnost rezervace a informace týkající se doručení vstupenek. Rezervované vstupenky je nutné uhradit do data platnosti rezervace a to dle Vámi vybraného způsobu platby (na pokladně předprodeje, bankovním převodem). Při doručení vstupenek poštou může být k ceně vstupenek připočítán manipulační poplatek za poštovné a balné. Tento poplatek se zobrazí po výběru vstupenek dle zvoleného typu rezervace a způsobu doručení vstupenek.

 

Možnosti (typy) rezervace vstupenek

  • Osobně - pokladna předprodeje
  • Poštou po ČR – na dobírku
  • Platba na fakturu – pouze po telefonické domluvě
  • eVstupenka – platba kartou on-line

 

Informace k jednotlivým způsobům úhrady rezervovaných vstupenek

V závěrečném kroku rezervace se zobrazí informace k platbě. Částka za rezervované vstupenky a manipulační poplatek (v případě zaslání vstupenek poštou na Vaši adresu) musí být připsána na účet uvedený v závěrečném kroku rezervace do data platnosti rezervace. Po tomto datu bude neuhrazená rezervace automaticky zrušena. Doporučujeme platbu bankovním převodem provést ihned po rezervaci vstupenek.

 

Osobně - pokladna předprodeje

Při tomto způsobu rezervace vstupenky zaplatíte při jejich vyzvednutí na některém z prodejních míst CBsystemu. Seznam prodejních míst, kde si můžete rezervované vstupenky vyzvednout, naleznete v odkazu PRODEJNÍ MÍSTA.

Poštou po ČR – na dobírku

Tento typ objednávky vstupenek je možný pouze pokud se jedná o zaslání vstupenek na adresu na území České republiky. K úhradě budete vyzváni doručovatelem při převzetí zásilky. Vstupenky na dobírku zasíláme nejpozději 30 dnů před konáním akce. Manipulační poplatek (poštovné a balné) činí 120 Kč.

Na fakturu

Prodejním místem Vám bude vystavena a zaslána Výzva k zaplacení. Na základě těchto podkladů provedete úhradu vstupenek. Je nutné, aby částka za objednávku byla připsána na účet uvedený ve výzvě k zaplacení do data její splatnosti.

Pokud budete chtít fakturu, uveďte ve Vaší registraci potřebné fakturační údaje (IČ, DIČ do pole Společnost za název firmy).

Po zaplacení Vám budou vstupenky odeslány na adresu uvedenou v objednávce. Tento typ doručení můžete použít pro doručení vstupenek na adresu v rámci České republiky a na základě telefonické domluvy s konkrétním prodejním místem, pokud tuto službu poskytuje.

eVstupenka – platba kartou on-line

Platba platební kartou on-line probíhá na platební bráně v certifikovaném platebním systému GP WebPay. Podrobné informace o platebním systému GP WebPay získáte na stránce poskytovatele Global Payments Europe. Tato brána umožňuje přijímat bankovní karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro při on-line transakcích. Využívá standardu zvaného 3-D Secure pro jedinečnou identifikaci všech stran zapojených do transakce.

 

Podrobný postup nákupu eVstupenky

Po výběru vstupenek budete vyzváni k úhradě vstupenek prostřednictvím tlačítka ZAPLATIT a budete přesměrováni na stránku GP WebPay. Zde vyplňte číslo a platnost Vaší karty a potom poslední 3 číslice ze zadní strany Vaší karty – kontrolní kód – CVC2, CVV2.

Pokud platba proběhla v pořádku, objeví se na monitoru sdělení, že on-line platba byla úspěšně provedena a zároveň si ihned můžete vytisknout vstupenku a to kliknutím na ikonu Tisk e-Vstupenky.

 V případě, že si eVstupenku nevytisknete ihned, naleznete ji k vytištění v MŮJ ÚČET.

Pokud si zvolíte tento způsob doručení rezervovaných vstupenek, budete si moci po přičtení částky za vstupenky na účet vedený v posledním kroku rezervace vytisknout vstupenky na své tiskárně z „MŮJ ÚČET“, a to po Vašem přihlášení  na tento portál. K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader)

eVstupenky nejsou nikdy zasílány na e-mail!

 

UPOZORNĚNÍ:

Systém na základě Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“) umožňuje zákazníka tzv. „ZAPOMENOUT“ – vymazat si své osobní údaje z databáze. Pokud zákazník toto své právo uplatní, ztrácí možnost si zakoupené e-Vstupenky vytisknout a být informován o změnách konání představení. K zaplaceným eVstupenkám již nebude možno získat přístup, a to ani po opětovné registraci (bude systémem považován za nového zákazníka bez možnosti dohledání původně zakoupených eVstupenek). V případě, že se zákazník rozhodne vymazat si své osobní údaje z databáze a dojde v důsledku toho ke ztrátě možnosti získání eVstupenek, Městský rezervační systém CBsystem.cz nenese za takové jednání zákazníka žádnou odpovědnost!!!

Pokud bude úhrada vstupenek neúspěšná, budete automaticky přesměrováni zpět do rezervačního portálu, kde se zobrazí výsledek platby. Vámi vybrané vstupenky budou uvolněny z virtuálního košíku zpět do prodeje.

K neúspěšnému dokončení platby může dojít z následujících důvodů:

  • omylem vyplněny špatné údaje o platební kartě, proto si je vždy pečlivě zkontrolujte
  • v době platby nebyla na účtu zákazníka dostatečná hotovost k provedení platby
  • platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v takovém případě se obraťte na vydavatele Vaší karty – Vaši banku
  • technický problém nebo jiný problém s kartou – expirace, překročen limit, technický problém v autorizačním centru apod.

 

REGISTRACE

Registrace na rezervačním portálu je nepovinná v případě, že máte zájem o rezervaci vstupenek s následnou platbou na pokladně předprodeje (typ rezervace Osobně – Pokladna předprodeje). U všech dalších typů rezervací, objednávek a nákupu vstupenek je registrace povinná. Pokud registraci neprovedete před výběrem akce a vložením vstupenek do virtuálního košíku, budete k ní vyzváni během rezervace/objednávky/nákupu.

Přehled rezervací, objednávek a zakoupených vstupenek zobrazíte přes „MŮJ ÚČET“.

Výhodou registrace na rezervačním portálu je následný přístup k rezervacím/objednávkám uživatele, které vytvořil prostřednictvím tohoto rezervačního portálu a zakoupil platební kartou on-line. Dále budete včas informováni o případných změnách či zrušených představeních.

Součástí registrace je i možnost zaškrtnutí volby „Souhlasím se zasíláním aktualit e-mailem“. Pokud bude pořadatel rozesílat e-mailové informace, pak o nich budete informováni. Pokud však nemáte zájem o tyto inforamce, stačí, když toto políčko odškrtnete.   

 

Postup při registraci

  • Klikněte na záložku MŮJ ÚČET a následně na „Registrujte se“
  • Vyplňte všechny povinné údaje
  • Pokud chcete být informováni o všech novinkách rezervačního systému, zaškrtněte „Souhlasím se zasíláním aktualit e-mailem.
  • Potvrďte registraci kliknutím na tlačítko „Registrovat“
  • Při každém dalším nákupu nebo rezervaci vstupenek se pak přihlásíte do systému přes sekci „Přihlášení“ vyplněním e-mailu a hesla.
  • Úpravy Vaší registrace a Vašich údajů provedete po přihlášení na portál kliknutím na odkaz „Úprava osobních údajů“

 

Pro přihlášení na rezervační portál musíte zadávat e-mail a heslo ve stejném formátu, jak bylo zadáno při registraci. Systém rozlišuje velká a malá písmena, ale i diakritiku.

 

Zapomenuté heslo

V případě, že zapomenete heslo pro přihlášení na rezervační portál, můžete využít možnosti zaslání hesla na e-mailovou adresu, která byla zadána při registraci. Zapomenuté heslo si vyžádáte přes ikonu „MŮJ ÚČET“ – ZASLAT ZAPOMENUTÉ HESLO.

 

 POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK  - Vložení vstupenek do virtuálního košíku

Jakmile v nabídce zveřejněných akcí naleznete akci, o kterou máte zájem, kliknutím na její datum konání a posléze na červenou ikonu „Vstupenky“ se dostanete do sálu této akce.

Proces rezervování, objednávání a nákupu vstupenek probíhá v graficky příjemném náhledu hlediště (tribuny), ve kterém si vyberete označením místa, o která máte zájem. Rezervační systém je navržen tak, aby se v žádném případě nemohlo stát, že bude prodáno více vstupenek na stejné místo. Ojediněle se může stát, že si jej někdo jiný mezitím rezervuje. V tom případě Vám bude oznámeno, že proces rezervace neproběhl v pořádku, případně, že vybrané místo se pro Vás nepodařilo rezervovat.

 

1. Krok – VÝBĚR MÍST

Po vstupu do sálu naleznete pod názvem a termínem představení informace o cenových kategoriích a popis volných a obsazených míst. Kliknutím na vybrané místo potvrďte ikonu „Do košíku“. Následně se Vám vybrané vstupenky zobrazí ve virtuálním košíku. Potvrzením ikony „Pokračovat“ se dostanete ke způsobu platby a doručení vstupenek. Zde, prosím, vyberte ze zobrazeného seznamu způsob úhrady a doručení vstupenek. V případě chybného výběru vstupenek je možné jednotlivé vstupenky nebo celé představení z košíku odebrat tlačítkem se symbolem křížku. V případě, že jste s výběrem vstupenek již spokojeni, můžete v rezervaci/objednávce pokračovat kliknutím na tlačítko „Pokračovat“.

 

2. Krok – KONTROLNÍ ÚDAJE

V tomto kroku budete vyzváni k zadání Vašich kontaktních údajů, a to dvěma způsoby v závislosti na vybraném způsobu rezervace/objednávky. V případě, že jste při výběru vstupenek v sále zvolili typ rezervace Osobní vyzvednutí vstupenek, budete systémem vyzváni k zadání jména, příjmení, adresy, telefonu a e-mailu. Při zvolení ostatních typů rezervací a objednávek budete v tomto kroku vyzváni k přihlášení do systému. Pokud jste se do systému přihlásili před výběrem vstupenek, budou Vaše kontaktní údaje v tomto kroku automaticky dostupné a systém Vás přesměruje ihned do dalšího kroku.

 

3. Krok – REZERVACE / ÚHRADA VSTUPENEK

V tomto kroku dochází k dokončení rezervace, kdy Vám systém vygeneruje číslo rezervace, které je důležité pro další manipulaci s rezervovanými vstupenkami. Získáte zde přesný popis, jak s rezervovanými vstupenkami dále nakládat, platnost rezervace, vyzvednutí, případně informace k úhradě vstupenek při zvolení typu rezervace Platba bankovním převodem.

Jestliže jste zvolili typ rezervace/objednávky Platba kartou on-line, budete v tomto kroku přes tlačítko „Pokračovat“ přesměrováni na platební bránu, kde budete vyzváni k zadání údajů k Vaší platební kartě.

 

MŮJ ÚČET

Registrovaný uživatel portálu Městského rezervačního systému CBsystem.cz má po přihlášení možnost si přes ikonu „MŮJ ÚČET“ zobrazit seznam svých rezervací/objednávek, které prostřednictvím portálu vytvořil nebo zakoupil platební kartou on-line. Nejste-li přihlášen, odkaz není zobrazen.

Po přihlášení do „MŮJ ÚČET“ se zobrazí přehled Vašich rezervací/objednávek. Kliknutím na ikonu „i“ získáte detail o vybraných vstupenkách. Pokud jste při výběru vstupenek zadali způsob doručení e-Vstupenka, vytisknete si tuto vstupenku právě v tomto seznamu.

 

Vytištění eVstupenky

eVstupenku lze vytisknout ihned po dokončení platby kartou přes internet. Objeví se potvrzení o správném průběhu platby a pole pro tisk eVstupenky.

Další možnost je po přihlášení do „MŮJ ÚČET“. V detailu objednávky se u každého představení, které je zahrnuto v objednávce, zobrazí ikona umožňující tisk eVstupenky. Kliknutím na tlačítko se zobrazí v závislosti na Vašem prohlížeči buď náhled eVstupenky nebo výzva k jejímu uložení.

K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader).  eVstupenky nikdy nezasíláme na e-mail!

 

UPOZORNĚNÍ:

Systém na základě Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“) umožňuje zákazníka tzv. „ZAPOMENOUT“ – vymazat si své osobní údaje z databáze. Pokud zákazník toto své právo uplatní, ztrácí možnost si zakoupené e-Vstupenky vytisknout a být informován o změnách konání představení. K zaplaceným eVstupenkám již nebude možno získat přístup, a to ani po opětovné registraci (bude systémem považován za nového zákazníka bez možnosti dohledání původně zakoupených eVstupenek). V případě, že se zákazník rozhodne vymazat si své osobní údaje z databáze a dojde v důsledku toho ke ztrátě možnosti získání eVstupenek, Městský rezervační systém CBsystem.cz, nenese za takové jednání zákazníka žádnou odpovědnost!!!

 

Pořadatel ani prodejce neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky. eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první. Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ - PROHLÁŠENÍ O UDĚLENÍ SOUHLASU:

Zákazník výslovně prohlašuje, že byl řádně poučen dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dále dle GDPR o skutečnostech týkajících se ochrany osobních údajů, když předmětné Poučení je umístěno v odkazu Registrace. Zákazník uděluje statutárnímu městu České Budějovice, se sídlem nám. Přemysla Otakara II. 1/1, 370 92 České Budějovice, jakožto správci osobních údajů, souhlas se zpracováním osobních údajů zákazníka v tam uvedeném rozsahu.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • Zaplacené vstupné se nevrací, vstupenka se nevyměňuje.
  • Vstupenky zakoupené přes internet – eVstupenky nelze vracet a požadovat vrácení vstupného, protože právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem se nevztahuje na smlouvy o ubytování, dopravě nebo využití volného času, pokud dodavatel poskytuje tato plnění v určeném termínu nebo době v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
  • Za ztracené vstupenky není poskytována náhrada.
  • Vstupenky je nutné uchovávat na bezpečném místě proti jejich zneužití.
  • Padělání vstupenky je trestné, dodatečnými úpravami se vstupenka stává neplatnou.
  • Držitelé vstupenek jsou povinní řídit se pravidly stanovenými pořadatelem akce.
  • Změny v programu a účinkujících jsou vyhrazeny.
  • Reklamaci je nutné vždy podat u prodejce, u kterého byly vstupenky zakoupeny.
  • V případě zrušení akce je třeba uplatnit nárok na vrácení vstupného do 30 dnů v prodejním místě, kde byla vstupenka zakoupena. Vstupné za vstupenky zaslané na dobírku nebo eVstupenky je vráceno na číslo účtu zákazníka, který uvede k žádosti o vrácení peněz. K  žádosti musí být vstupenky přiloženy.

 

Dotazy či případné reklamace zasílejte na adresu uvedenou v sekci Kontakt.